Kızlar 23+4 haftalığım dün gecede böylr sancı girdi bebeğin olduğu yere böyle iğne sokup çıkarıyolar sanki öyle bi samcı giriyor saniyelik a zöncexe aynısı oldu niye oluyor bu ya normalmi bide bebeğim tekme attığında sanki idrar torbasına atıyor çok aşağıda hisediyorum bazende yukarda çok garip normalmi