30+5 haftalığız. Mide yanmam oluyor . Belime kasıklarıma ağrılar giriyor. Buna da şükür iyiyim. Bebişimin eksikleri bitmek üzere. 2. Çocuk olunca ablasından kalan hersey duruyor. Onları giydireceğim. 33 haftalıkken kıyafetlerini yıkarım , 34 haftalıkken temizliğe başlarım. Pek bir şey kalmadı ☺️