Ayse0575 açıklasan da yargılayacak o kadar insan var ki kimin gerçekten seni anlayacağını kestirmiyorsun.. ben de içime kapandım o yüzden de süreç zorlaştı tabi. Habire düşün düşün üzül ne olacak insan tabi depresyona girer. Ben de kendimi çok güçsüz hissediyorum bazen. Böyle annelik mi olur daha güçlü olmalısın bebeğin için diyorum bu sefer de kendimi yargılıyorum.. ama bir süreçmiş hepimiz birbirimizden bir şeyler öğrenmiş olduk paylaşmak, anlaşılmak çok çok güzel şeyler… iyi olucaz hep birlikte Allah’ın izniyle 🙏🏻🤍