Pazartesi nişanım geldi o gün ağrılarım da vardı ama şuan tık yok sadece alta doğru basınç arada bıçak saplanması sopa yutmuş gibi kalıyorum ve bel ağrım var ama düzenli sancım yok sizlerin nişan sonrası doğumunuz nasıl başladı nasıl anladınız bilgi verebilir misiniz