buketozay Merhaba bende eşimde negatif kan grubu kan uyuşmazlığı testi yaptırmama gerek varmı acaba bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
Serpoo buketozay anne negatif baba pozitif ise kan uyuşmazlığı için aşı yapıyolar ama siz yinede doktorunza danışın
Elis27 buketozay zaten uyuşmazlık olsaydı resmi nikahiniz yapılırken size söylenirdi eşiniz negatif olunca siz pozitif dahi olsanız uyuşmazlık olmuyor kadın negatif erkek pozitif olunca uyuşmazlık oluyor
buketozay Glhayat_54 çıkmadı sanırım yada ben bilmiyorum kan tahlilleri yapılmıştı ama göstermemiştik hiç
Glhayat_54 buketozay net bilginiz yoksa kan grbunuzu söyleyin doktora kan uyuşmazlığı cıkarsada aşısını yaptırın
Eda42_ buketozay Ben bildiğim kadarıyla kadın yada erkek de pozitif varsa uyuşmazlık oluyor ikinizde negatif ise sorun yoktur ama doktora sorup bilgi almak en iyisi
Aise2861 Kadın negatif olunca kanında rh faktörü olmadığı için eşi pozitif olunca çocuğun pozitif olma durumu oluştuğu için kan uyuşmazlığı oluyor. Yani bebek pozitif olursa anne kanı onu yabancı madde olarak aşgılıyor. Yani sizin durumunuzda olmaz
MinikBrokoli buketozay eğer şüpheniz varsa mutlaka yaptırın , arkadaşım çok sıkıntı çekti hala da çekiyor çocuğu 4 yaşında