Rabia-T Normal doğum yaptıktan sonra basuru çıkan var mı? Ne kadar sürede geçti ? Doktor normal dedi olabilir ıkınmaya bağlı olarak dedi ama geçebilirde geçmeyebilirde dedi. Başına gelen var mı acaba ?
tuba-berfin Rabia-T yengemde de olmustu kantaron yagı sürerdi pamuğa üstüne koyardı birkaç ayda düzeldi