ecs Kızlar mesela 38+3 diyelim 39 'un içinde oluyoruz dimi ? 38 bitmis oluyor? yoksa 38. haftanın 3. günü mü oluyor 😂 gebelik bazen saçma sorular sormak çünkü 🤣
Askkokuluyavrum ecs aynen biten günün hesabı yapılıyor mesela program da 7+3 görünüyorum ama 8 haftalığım ☺️ Çok yeniyim insAllah bende sizin haftalarınızı sağlıkla götürürüm
Bebekim123 Gulsum50 aaaa bende bilmiyordum misal 19+2 diyelim ben 19.haftadayım diye hesaplıyordum 20.haftada mı oluyorum yani
Aylaayla Kızlar Banu çiftçinin ıygulaması var onunda indirin oradan haftanızı da takip edersiniz doğru hesaplam d yapabilirsiniz:)