Merhaba, kanama sonrası hastaneye gittiğimde rahim ağzı açıklığım olduğunu ve bu yüzden kanamam olduğu söylenmişti. 15 cm di dahada azalırsa dikiş olacağını söylediler. Başka bir doktora gittiğimde böyle bi bişey olmadığını söyledi yanlış teşhismiş 🙏 fitil kullanmanın size hiçbir zararı olmaz