Kızlar anlamıyorum… ayın 9’unda göğüs hassasiyetim başladı. Normalde bende adetten 4-5 gun önce başlar. Ama daha yeni adetim bittigi icin 10 gün falan bekledim. Gogus ağrım hafifledi. Adet olacakmış gibi ağrım da oldu bir gece çok fena. Ama adet olmadım. Sonra dedim galiba 9’unda benim yumurtlama günümmüş ondan 13-14 gün sonra da adet olunur biliyosunuz. Bu sabahı bekledim, test yaptım ikisi de negatif. Erken gebelik testiydi. Yani şua adetim gecikti bence aslında çünkü bu kadar önce gogus ağrısı neden. Ama neden negatif ben mi yanılıyorum bu belirtilerin manası nedir? Bilen yardım etsin