Arkadaşlar 39+1 ile muayeneye gittim çatı muayenesine . Dr 4 cm açıklığın var yatışını yapacağız dedi . Yatış yapıldı vs saat öğleden sonra 4 tü. Sabah 05.18 de doğum yaptım o saate kadar sancı çektim hastanede . Suni bağladılar ve muayene yapıldı zaten 2 saatte bir . Sadece benim rahim ağzım biraz yukarda imiş muayenede o zorladı beni. Sonra son raddeye kadar çektim 9 cm ile çatala çıktım 3 tane ıkınmayla kızımı kucağıma aldım . Darısı sizin başınıza arkadaşlar