maviskokiz Kızlar 8 aydır çocuk olmuyor dün infertiliteye yönlendirildim pco var bende hormonlarım normal nasıl bi süreç olacak
Serpoo maviskokiz 1-4 normal, 5-8 yüksek kabul edilen deger. Sadece pcos var ise yumurta takibi yaptırmanz gerek başka bi sorunda varsa ona göre bi tedavi yöntemi uygulanır
yusra_a maviskokiz Benimde 6.86 doktor ilaçlara çok çabuk yanıt verirsin dedi. Adet olmayı bekliyorum hormonlarıma bakacak. Önceki sonuçlarım normal tekrar bakayım dedi
Sevgilimmmmmmm Benim amh değeri 9.52 çıkmıştı çikolata kistim vardı. 8 ay denedik çocuk olmadı. Aklımdan çıkardım tatile gittik eşimle. Eve geldiğim ay hamile olduğumu öğrendim
Sevgilimmmmmmm maviskokiz evet zaten pkos ve kisti olanlarda yüksek çıkıyor. Doktorum değere bakıp çikolata kisti kesin demişti
yusra_a maviskokiz 1 senedir evliyim ama önceden hemen olsun düşüncesinde değildim son aylardır çok istiyorum siz
maviskokiz yusra_a bende öyle evlenmeden önce 3 yıl istemem diyordum 1,5 yıldır evliyim çok isteğim var
maviskokiz yusra_a dün gittim pco dedi bi sonraki aya kadar testleri yaptırıcam inşallah aşılama istiyorum