Balbebek012 37+3 de ilk sancı başladı net olarak 10 dakikada 1 geldi sancılarım . Doğuma diye gittim 2 cm açıklık var onun dışında sancılarım bende düzenli ama nst de aralıklı çıkıyordu . İstersen evde sıklaşınca gel istersen suni verelim dediler tabi ben suniyi kabul etmedim . Eve geldikten sonra zaten sancılar düzensizleşmeye de başladı .
38+5 olduğum gece ortanca kızım ateşlidi onunla uğraşıyordum alt karnım ve belim ağrıyor ama duran bi sancı olmadığı için umursamadım . Ve kızım nasıl hareketli karnımda baya baya kıpır kıpır . Gece 2,5 uyuyım bari dinlenim derken tam saat 3 de suyumun gelmedi ile uyandım . Bende ki belirtiler böyleydi