Bu gebeligimden önceki süreçte ben zayıflamışım haliyle göğüslerde küçülmüştu. Gebelikle beraber ilk göğüslerim doktor hormonlardan kaynaklı olur demişti ancak son birkaç gündür göğüs uçlarında bir sızı var yüz üstü bile yatsam inceden rahatsız ediyo ya da böyle bi sılayıp geçiyo. Elimle muayne tarzı baktım ele gelen değişik bir şey de yok ama neden oluyo anlamadım içinizde bu durumu yaşayan oldu mu