minimavi Merhabalar, karından ultrasonla ilk defa keseyi ne zaman gördünüz ve kalp atışını ne zaman duydunuz? (Beta değerlerinizi hatırlıyor musunuz)
deletedmom43191 minimavi 3 gebelik yaşadım ilkinde 6 haftada bebeği kalbi gördüm duydum ikincide gebeligimi öğrendiğimde 8 haftalık miydim neydim gittiğimde herseyi gördüm duydum üçüncü gebeligimi ise 7 de öğrendim gittim duydum gördüm sadece ilk gebeligimde 4 gün gecikme ile gittiğimde beta 521 di iki gün sonra beta 1120 miydi neydi 4 sene öncesini hatirlayamiyorum malesef doktor sonra kontrole çağırdığında gördüm duydum
archiemom Merhaba, keseyi 5+0ken gördüm, kalp atışlarını da 6+0da duyduk ama 7. haftada herkes daha net olduğunu söylüyor, o yüzden haftanız gelene kadar endişe etmeyin derim.
minimavi archiemom hiç hekime gitmedim kalp atışı zamanına kadar beklemeyi düşünüyordum ama gebeliğe göre de değişiyor sanırım Siz 5+0 ken beta değerinizi hatırlıyor musunuz
Minervaa minimavi beta geç döllenmeye bağlı olarak geriden gelebilir. Düzenli artmasıdır önemli olan. 2 günde bir en az yüzde 60 arttıysa sorun yok demektir. 5. Haftanın başında 2700 beta.
archiemom minimavi Ben devamlı beta baktırmadım, ilk öğrendiğimde erken gebelik testi ile öğrendim 3+3tü sanırım kan verdiğimde beta 35ti. Sonrasında da ultrasonda görülebilecek bi haftaya kadar işte 5. hafta doktor kontrolünü bekledim.