olivia77 Kızlar reglime 8 gün var artık dayanamadım test yaptım 2 gündür yapıyorum dünkünde hiçbişey çıkmamıştı bu sabah yaptığımda sanki çok silik bi çizgi daha var ben mi hayal görüyorum inşallah delirmemişimdir siz de bakabilir misiniz 😃
mucizemom8 olivia77 sanki çizgi çıkacakmış da çıkmamış gibi çok İnce çok dikkatli bakınca görünüyor bı kaç gün sonra tekrar edin inşallah vardır 🙏
olivia77 mucizemom8 bana da öyle geldi çünkü ben dayanamamıştım bir önceki gün de yapmıştım hiçbirşey çıkmamıştı şimdi bunun bile çıkması bana umut verdi
olivia77 tuba-berfin ben sabırsızlığımdan yaptım çünkü belirtileri çok yaşamaya başlamıştım amaann yapıyım da bi göriyim nolcak sanki diye yaptım yapmaz olaydım şimdi her gün yapasım geliyo değişim olcak mı diye 😂
mucizemom8 olivia77 inşallah gönlünce olur 🙏 çok dikkatli bakınca görünüyor çünkü belki çok daha yenidir o yüzden net çıkarmıştır 🙏