Jasmine2426 Kızlar vajinal doğum sonrası korse ne zaman takılmalı dün doğum yaptım göbek var şuan haliyle
keyfimin-kahyasi-misin Jasmine2426 biraz beklenmesinj söylüyorlar rahime kötü etkisi oluyormus bı haftaya yakın Toparlanmasını fırsat verilebilir
Mrvsmt2502 Jasmine2426 sakın hemen başlamayın. Doktorum bana demişti ki" rahimin şuan toparlanmadı balonu ortadan sıkıştırırsan ne olur ya üstten ya alttan şişer . Yani erken korse takmak rahim sarkmasına sebep olabilir" demişti. 2 ay sonra tak dedi. Korse tek başına toparlamaz zaten lütfen acele etmeyin
Jasmine2426 Busra_03 dikişlerim ağrıyo alt dikişler sadece karnım öyle çok ağrımıyor yarın başlıyım bende 2 gün beklemiş olurum
burcutoo Hemen önermiyorlar rahim 9 ayda genişliyor hemen kendini toplaması mümkün değil. Hatta baskı yapıp rahim sarkması vs yapmasından bahsediliyor. Mümkünse biraz kendinizi toparladıktan sonra. Çok rahatsızsanız egzersiz yapın bence..
Minikbebegimm06 Jasmine2426 bence doktora sorun ne zaman izin verirse o zaman kullanın bir de normal doğum sonrası rahim toparlayici korse öneriliyor