Tabii ki kova.. Balık su grubudur hayal dünyasında yaşar daha hassas olur diğer insanlardan silik olabilir, özgüvensiz olabilir. Su grubu öyle, ben yengeçim hayatım boyunca hep hassastım duygusaldım hiçbir faydasını görmedim açıkçası yaşımdan dolayı artık olgunlaştım. Bir de erkek çocuğu bence kova olmalı bu dünyada duygusallığa yer yok maalesef. Bir de bebekliğinde çok huysuz ağlak olurlar su grupları 😂