Smysr Sancı neye göre var yok deniliyor yardımcı olur musunuz, ilk hamileligim bisey anlamıyorum nstden
Asi_07 Smysr belli aralıklarla düzensiz sancınız var alttaki kısımda bulunan çizgiler sancı üstteki bebeğin kalp atışı 40 ve üzeri sancı kabul ediliyor
Smysr Asi_07 anladım evet doktor da sancı var dedi ama çok düzenli değilmiş, açılmada yokmuş teşekkür ederim
Tosbalak Alttaki grafikte tepeler 3 kez 40 ın üzerindeyse sancı var diye kabul ediliyor bebeğin kalp atışıda yukarıdaki grafikte gözüküyor