Beybi23 canım ben 10 gün önce sezaryen oldum hemen korse taktım cırtlı dikişime değmiyordu yukarda kalıyordu, 5. Gün dümdüz olmuştu karnım. Tabiki çıkarınca derim yumuşaktı daha sıkılaşmamıştı ama kim görse inanamamıştı, çok sıkmadan kesinlikle takmalısın hem sağa sola kaymıyor karnın sıkı tutuyor rahat ediyorsun