Serife2709 yok hayır aslında aşırı sekerli yiyen biri de değildim ama cıkınca cıkıyor cok farklı Bi olay 75 lik yükleme yapınca 1. Saatim yüksek cıktı doktor dahiliye ye yönlendirdi oda bir hafta takip et yemeye dikkat et ekmek yeme bakliyat yanında. öğünlerini azar azar ye dedi. Mesela geçen kuru fasulye pilav yedim ama ölçümüm normal çıktı 🤷♀️ duruma göre insülin başlıyorlar mış. Burda asıl olan gebelik şekeri olduğunu bilip yeme şekline dikkat etmek