Busesun sizce öneriniz doğduğu gibi mı başlanmalı 🙏 2 3 gün süremiz olur ise farklı hastanede doğum yapıp çıkışımız olduğu gibi ortopedi doktorunun muaynanesine götürmek istiyorum. Fiyatlar çok uçuk iki ayak için 150 bin paket fiyatı verildi özelde doğum parası ödemek çok zorlucak yoksa bizi. Birde sizin bursa’da önerebileceğiniz bir doktor var mı