sendekimsinnn İki günden birini değerlenşdrecek olsak bu çatlama günümü yoksa yumurtlama günümü olmalı yani hamgisinde şansımız daha yüksek
Minikbebegimm06 sendekimsinnn eğer esinizde sperm sorunu yoksa yumurtlama ve catlamayla birlikte 3 günü üst üste değerlendirin
sendekimsinnn Ben 20 ocak yumurtlama gördüm değerlendirdik dünde sabah test yaptım çatlama olmamıştı gece 11 de yaptım çizgi silikleşmişti çatlama biraz geç oldu yani dğerlendiremedik dün de o yüzden tutma şansı yüksekmi acaba ya