Merhabalar iki aylık bir oğlum var, göbek fıtığı var yani o göbek deliğinin oldugu yer şişti dışa doğru. Dr 3 yaşına kadar geçer dedi ama bişey yapmamı vs söylemedi bi öneri vs yapmadı sizlerde başına gelen var mı gerçekten geçiyormu ? Yada evde bişeyler yapabilirmiyim çok üzülüyorum 😔