Kızlar bugün adet günüm kan verdım belırım vardı gogus agrım cok fazla idi kasıklarımda adet olacakmış gıbı agrıo ama beta 0.9 çıkdı gebelık yok gozukuyo ama boyle olup yukselen oldumu adet olmadım çünki canm çok sıkkın 4 ay öncede kürtaj oldum bebk istıoz 😭