33 haftalık hamileyim. Her gün yeni bi ağrı çıkıyor. Bu hafta göğüs kafesimde ağrı ve sağ kolumda uyuşukluk başlamıştı. Dünden beri de sol ayak bileğim ağrıyor durup dururken yani burkulma vs bişey olmadı. Bunlar hamilelikten mi yoksa başka seveni mi var acaba yaşayan var mı? Yarın doktor kontrolüm var sorucam zaten ama en azından hamilelikte ilgiliyse biraz daha rahatlıcam