dlkcngz merhaba ben de 6+2 deyim ikinci gebeliğim sağlıksızdı 8. Haftada kalbi durmuştu.iki hafta sonra muayenede öğrenmiştim.ilk gebeliğim sağlıklıydı bu üçüncü inşallah sağlıklı ikinci olur ikisini de yaşamış biri olarak doktor vücudun sağlıksız gebeliği de atması bir mucize demişti telaş yapmayın akışına bırakın kasık bel ağrım var sağlıksız gebeliğimde sürekli lekelenme yaşıyordum belirtileeim yoktu çok.inşallah bu da oğlum gibi saglıkla devam eder kucağıma alırım