biranne1_ bende kahve aşığıyım normal zamanda günlük 2 koca kupa içerim kahve bardağı beni tarmin etmiyor ama hamileliğin ilk beş ayı bana aşırı tiksinme geldi adını duyunca bile öğürüyordum 😂doktor bi küçük bardak içebilirsin içmek istiyosan dedi tiksinmem geçince tabi ben gene içmeye başlamıstım sıkıntı olmadı azı kafi herşeyin fazlası zarar zaten