merveblttt Kızlar 7haftalık gebeyim b12 im 72 çıkmıştı doktorum beş günlük iğne verdi kullandım ama tekrardan iki günde bir kullanmam gerekiyormuş iğne olmak istemiyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı
2Princess1Mom merveblttt Evet sizin çok düşük muhtemelen toparlamadı tekrar kullanmanızı istedi doktorunuz. Hap vermiyorsa mecbur olmak zorundasınız. Geçmiş olsun🤲❣️
2Princess1Mom merveblttt Çok sağolun. Yaptırdıktan sonra bir pamukla kolonya ile vurulan yeri ovun. İlaç içeride toplanıyor o yüzden ağrınız oluyor. 😊
merveblttt Goktug16 iki günde bir olmak çok geldi bana gebelikten önce de kullanmıştım ama hafta da birdi
Goktug16 merveblttt benimkide ondan geçen hafta başlamıştım cumartesi pazar yaptirmadim bu haftada hergun bende daha önce kullanmıştım haftada birdi oda galiba buda hergün
merveblttt Goktug16 bende geçen hafta her gün oldum şimdi iki günde bir sonra hafta da bir dedi bakalım mecbur olucam