Arkadaşlar 7 cm sağ yumurtalığımda basit kist var 5-6 yıldır benimle. Gittiğim bütün doktorlar henüz doğum yapmamış birinin yumurtalığına dokunmak istemeyiz dediler. Şuan 21 haftanın içindeyim. Hiç küçülmemiş, orta hatta kaymış. Over torsiyonundan korkuyorum biraz. Bi sıkıntı olmazsa sezaryenle alınabilir dedi doktor. Kistli gebelik geçiren var mı aramızda? Doğum şekliniz nasıl oldu?