Merhabalar ilk gebeliğimde bacakta pıhtı oluşmuştu son haftalarda kan sulandırıcı kullandım onu koldan yapıyordum başka markaydı.şimdi ikinci gebeliğimin sonu doktor riske atmamak için iğne verdi enox 4000 ama prospektuste sadece karından yazıyor ben koldan yapmak istiyorum zaten sadece 8 gün kullanicam sonra doğum var.koldan da yapılıyor mu yoksa siz karından mi yapıyorsunuz