Melike1001 garip bir duygusallık hormonlardan galiba… bende erken doğum riskimi öğrendim kendimden kaynaklı hemde bebekten değil, kalp hastasıyım doktorum her an doğum isteyebilirim dedi 34+0, bunu duyduktan sonra dağıldım biraz suçlu hissediyorum kendimi. Bebeğe kalsa kadın doğumdan yana böyle bir durum yok ama kalbim zorlanıyormuş. Öğrendikten beridir ufak şeylere sinirleniyorum öfkeleniyorum ya da durup durup gereksiz ağlıyorum, ağlamamı durduramıyorum… birçok karmaşık hisle boğuşuyorum. Bu zamana kadar tüm risklere rağmen sakin bir süreç geçirmişken şimdi evde huzursuz bir hava oluşturuyorum :/