Bugün itibariyle 20.haftama girdim. Bebişimin hareketlerini minik minik hissediyorum. Ara sıra midem yanıyor ama son üç gündür epey yanmaya başladı 🥹 Arada bir baş dönmesiyle yeni haftaya girdik bakalım 🤭
Benimle aynı haftada olanlar sizin hamilelik nasıl gidiyor? 🙈