00Sevdanur benim ilk bebeğimde doktor 38+6 da açılmama baktı 3 cm vardı ama nst de sancı çıkmadı aynı zmanda bende hiç bı acı sancı hissetmedim ,doktor kontrol ettikten sonra sen yakın zamanda doğurursun dedi,hastaneden çıktık başladı sancılarım o günün akşamına doğum yaptım .Bu ikinci acaba açılmam yine 3 cm oluncaya kadar hiçbir sancı acı falan hissetmemem normal mi? Ya da ikinci doğum daha hızlı oluyormuş acilmamin olup olmamasini sadece doktora giderek öğrenebilirim değil mi hanımlar