Newmomdml Cimcime30 dogal mi deniyrosuniz yoksa bi tedavi destek goruyor musunuz? Yumurtlama takvimi kullanmiyorsaniz oneririm. Hemen umudunuzu da kaybetmeyin 1 seneye kadar olmamasi normal karsilaniyor. Hakkinizda hayirlisi olsun insallah 🥰
Cimcime30 Newmomdml doktora da gıttım sorun yok dedı takvıye ılaclar ıctım tık yok ovulasyon kullandım olmadı bu ay kullanmadım yıne olmadı gbı bekliyoruz bakalım
Ltfye63 Cimcime30 Adet olmayana kadar hep umut var hemen moralini bozma belirtilerin var mı bekle adet günün 1 2 gün geçsin öyle dene tekrar inşallah vardır 🌸
Cimcime30 Ltfye63 ya ben çok sılık görüyorum teste ama net Cızgı görmeden var demıyorum belırtı çok ama bılmıyorum