Aysenur9831 geçmiş olsun . Klozet kullanmaya çalışın . Ayağınızın altına oturak koyun . Yani tam ikinmadan yapmaya çalışın esnetip açılmasın dikişler. Bol bol su tukektin kabız olmayın . Nasıl deyim gücünüzü arkaya doğru verin öne verirseniz o kısımda dikişler zarar gorebilir tekrar ugrasmayin.
Kantaron yağı tavsiye ederim. Ayakta çok kalmayın sisebiliyor ve sızlıyor malesef. Fırsat buldukça bacaklarınız açık şekilde açık tutun o bölgenizi ne kadar hava alırsa o kadar çabuk iyileşir.
Nemli birakmayin hiç . Dikişler zamanla eriyecek kaybolacak. Dikiş aldırmaya gitmedim ben kendi geçecek demişlerdi öylede oldu . Çok geçmiş olsun