Seratr Hamilelikte idrar sorunu, muhakkak oluyor canım. Herkeste, farklı oluyor ama. Arkadaşım ilk aylar çok sık çıkarsın, orta aylarda biraz rahat olursun, son aylar yine çok sık çıkarsın demişti. Ama ben, hamile kaldığımdan beri çok sık çıkıyorum. Enfeksiyonda, varmış ve geçmiyor malesef. 3 aydır daha da arttı. İdrar testi yaptırman, en iyisi. Test yaptırmadan, enfeksiyon olup olmadığını bilemezsin.