nesee123 Bugün tekrar yaptığım gebelik testi aslında baya belirginleşti gibi sizce var mı adetim gecikmeden kan testine gitmekte istemiyorum 2 gün var adetime korkuyorum hcg yüksek çıkmaz
busra-MO bence de var, benim reglm 4 gün gecikti öyle yaptım kaset testte silik çıkmıştı, ertesi gün beta 115 falandı, bence gecikmeni bekle öyle kan ver
Esma006 Lostrs şuan 19 haftaligim ama bidaha test yapma gereği malesef duymadım iki kere betaya bakıldı iki gün arayla ilki 519 diğeri 3195 çıkmıştı sağlıklı şuan çok şükür
Lostrs Esma006 Ay çok şükür 🥹🥹 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bende güzel bir hcg görürüm kanda