Kızlar dün doğum oldu iç dış dikişler var ayağımın üstüne basamıyorum oturamıyorum çok ağrım var şişlik varmış zaten serumlu spanç koyuyoruz daha hastanedeyiz , bu ağrı yüzünden ne yatabiliyorum ne bebeğime bakabiliyorum istediğim gibi , nasıl geçer bu