Kızlar merhaba transfer günüm hariç 5.günümdü sabah ilk idrarla erken gebelik yaptım bariz negatifti. Yaşadığım hayalkırıklığını sadece yaşayanlar bilir gerçekten. Aralıklarla giren regli ağrım var ilk günden beri sadece. Böyle olup sonradan pozitife dönen var mı bilenler yardımcı olursa çok sevinirim