Beyazmelekkk Kızlar dün 32+5 te çalışabilir raporu aldım . 32. Hafta olarak rapor verildi haliyle calisma sürem 5 gün uzadı 37+5 olduğum güne gözüktü. Son doğum tarihimde 13 Mart iken +5 ile 18 Mart oldu . İzne ayrılış 25 Şubat oldu . Şimdi merak ettiğim benim 2. Sezeryan olacak . Mart 1-7 arası falan olacak gibi . 25 Şubat izne çıkıp 7 Mart diyelim ki sezeryan günü verilirse . Doğum sonrası için izin sürem 8+5 hafta mi olacak yoksa doğum öncesi 3 haftayı tam kullanmamış olduğum için kullanmadığım gunlere aktarılır mi ? Yoksa onu hiç hesap etmezler mi otomatik 5 hafta aktarıp mi yaparlar ? O zaman boşa 5 gün fazladan işe gitmiş gibi olurum .
Serpoo Beyazmelekkk dogum yaptıgınız tarihden itibaren ne kdr süreniz kalırsa aktarılır. Tekrr rapor düzenleniyo
Dryprlk Beyazmelekkk doğru anladıysam açıklayayım😅 ben de 32+3te falan çalışabilir aldım. Raporun bitiş tarihi de yazıyodu. İznim de 3 gün uzamıştı haliyle. Yani boşuna çalışmış olmuyorsunuz. İzne ayrıldığınız günden itibaren 13 haftanız oluyor.
Beyazmelekkk Dryprlk 32+0 da da çalışabilir almış olsaydım yine doğum sonrası 13 hafta olacaktı ki. Benim anlatmak istediğim şu. Son çalışma günüm 37+5 24 Şubat olacak. 25 şubattan itibaren izin başlayacak ama benim doğumum 7 Mart olursa arada kullanılan doğum öncesi izin 25 Şubat -7 Mart arası 3 haftadan az olmuş oluyor. Böylelikle doğum sonrası zaten 5 hafta çalıştığım için aktarılacak 8+5 ten 13 hafta zaten olacak . Ama 3 haftadan az kullanınca kullanamadigim günlerde aktarilmayacak mi ?
esraamutluu Beyazmelekkk bende daha fazla çalışamadığım için 35. Haftada izne ayrıldım. Benim kullandığım 3 hafta doğum sonrasına aktarılacak 5 hafta değil.
Dryprlk Beyazmelekkk izni doğum öncesi doğum sonrası diye ayırmamak gerekiyor bence totalde 8+8 hafta iznimiz var yani toplamda 16 hafta. İzne ayrıldığınız günden itibaren 16 hafta sayıyoruz. Doğum erken ya da daha geç olabilir. Önemli olan izne ayrıldıktan sonra 16 hafta bitiminde iznin bitmiş olması. İnternette hesaplama sayfaları var. Orda izninizin başladığı tarihi yazınca bitiş tarihini gösteriyor
Sevdeglgc Beyazmelekkk Mantıken kullanılmayan günler aktarılmaz ondu ki izne ayrıldınız hemen doğum oldu neden versin o haftayı zaten sana doğum sonrası diye rapor açıyor.
Selif1x Eğer ben de doğru anladıysam; benim doktorum tam 32+0 da gelmen lazım yoksa fazladan çalıştığın boşa gider demişti. Tam detaylı sormadım yalan yok ama bence doğum sonrası sizin bahsettiğiniz 5 gün boşa gidiyo, eklenmiyo. Umarım eklenir bu arada 🙏
Beyazmelekkk Dryprlk Selif1x benim doktor ama 5 gün avantajlı oluyorsun izne çıktığım tarih ile doğum arası süre kısa kalacağı için . Eklenecek falan dedi kafam karıştı herkes bişey söylüyor anlamadım valla
Beyazmelekkk Dryprlk tamam o zaman sizin dediğinize göre 37+5 te benim iznim başlıyor . 25 Şubat’ta başlıyor iznim yani. Normalde 20 Şubat’ta baslayacakti . Buradan dolayı 5 gün avantaj olmuş oluyor kastettigim şey . O zaman 25 Şubat sonrasına 16 hafta sayacağım hafta olarak mı gün olarak mı yapacağız ?
Dryprlk Beyazmelekkk hafta olarak sayacaksınız ve evet aslında 5 gün avantaj oldu doğumdan sonrası için.
Soncicek Çalışamaz raporu alındığı gün izin başlıyor 16 hafta olacak şekilde doğum etkilemiyor süreyi
Soncicek Ayrıca raporlar son adet tarihine göre veriliyor hesaplamalar hafta olarak ilerliyor gün olarak baz alınmıyor. Yani 37+0 da çalışamaz raporu alabilirsiniz 5 gün fazladan çalışmış olmuyorsunuz. Ben 32+2 de çalışır raporu aldım 37+1 de çalışamaz raporu aldım . Son adet tarihini sorup öyle veriyor doktor
Beyazmelekkk Dryprlk evet normalde 20 Şubat’ta baslayacakti 16 haftam . Ama şuan 25 Şubat’ta başlamış olacak . Aynı mantığa çıkıyor yani avantaj oluyor evet
KUZUCUK01 Beyazmelekkk 32+0 da da 32+6 dada ayrılsanız farketmez , ayrıldığınız günden itibaren 16 haftanız var, ister 37 de doğurun ister 42 de , doğum yaptığınız tarihte raporunuz doğum sonrasına çevriliyor o kadar.
KUZUCUK01 Beyazmelekkk 32+0 da da 32+6 dada ayrılsanız farketmez , ayrıldığınız günden itibaren 16 haftanız var, ister 37 de doğurun ister 42 de , doğum yaptığınız tarihte raporunuz doğum sonrasına çevriliyor o kadar.
Beyazmelekkk KUZUCUK01 anladım şimdi ben 32+5 te aldığım için 25 Şubat’ta iznim başlayacak . 25 şubattan itibaren 16 hafta sayacağım. Normalde 32+0 da alsaydın 20 Şubat’ta başlamış olacaktı . Bu yüzden 5 gün daha iznim artmış gibi oluyor.