eylulll-98 Kızlar sorum için öncelikle çok çok özür dilerim.. belki başına gelen vardır diye danışmak istedim. Bende sürekli gaz çıkartma problemi var ve vajinadan da gaz çıkıyor. Bunun sebebi sizce nedir? Başına gelen oldu mu? Hamile değilim
Pelinngnc eylulll-98 Merhaba ilişkiye girdiğiniz esnada mı çıkıyor ? Benimde böyleydi doktora gittiğimde onun gaz değil ilişki esnasında içeride biriken havanın dışarıya çıkışı gayet normal olduğunu söylemişti
Mavi1638- eylulll-98 bendee oluyo genelde eyilince falanda vajinal genişlik oldugu icin ilk dogmumdan simdiye kadar var
biizaaa eylulll-98 bende de sürekli oluyor artık bıktım hatta abdest aldıktan sonra özellikle oturunca hemen vajiandam baloncukları gelir Allah ıl affet derim bıktım yani bundan çünkü tekrar da abdest almam
eylulll-98 biizaaa işte tamda bu olayı yaşıyorum. Asla abdest tutamıyorum. Bende rahim ağzı yetmezliği var, acaba ondan kaynaklı bir durum mu diye düşünüyorum
biizaaa Wolf13 sence sadece ses mi çıkıyor? Bildiğin hava çıkıyor baloncuğu hissediyorsun yellenme gibi oluyor yani anlayamıyorsun popondan mı geliyor vajinandan mı bende evlendikten sonra başladığı ve çözdüm o yüzden artık takmıyorum
Beyzayaz_32 Bunun vajina kaslarındaki gevşeklikten olduğunu duymuştum sanırım lazer operasyonla daraltma yapılıyor çok rahatsızlık hissediyorsanız bence bir doktorla görüşün
biizaaa eylulll-98 rahatsızlığınızdan dolayı olabilir bende bunun için hiç doktora gitmemiştim açıkçası evlendikten sonra başladı ve normal gördüm hani genişledi sanarak 😂🫢 ama sanırım bunun için doktora gözükmek gerekiyor sizi çok iyi anlıyorum bazen toplum içinde de böyle oluyor ve ses çıkarıyor otururken falan ve çok rahatsız edici
ZeynepDuru17 eylulll-98 benim afedersin hem ilişkide bazen başıma geliyor utanıyordum ama normalden yaşamadım