??? Kızlar 12 haftalıkken birden adet şeklinde kanamam oldu hemen acile doktora gittim bebek iyi dediler kalp atışını dinlettiler suyu iyi herşeyi kese etrafında kanama görülmedi dediler kanamanın neden olduğunu anlamayıp progestan yaZıp yolladılar o kanama o gece kesildi iki hafta sonra aynı yoğun bi şekilde kan gibi ama rengi simsiyah lekelenme diyolar galiba tekrar oldu yine doktora gittim yine bebek te bi sıkıntı yok herşey yolunda kese etrafında kanama görülmedi dediler hata o gün cinsiyetini öğrendim geldim ilk kanamadan içerde kalan eski kan olabilir dediler progestan günde bi tane yutuyorum bu şekilde olup sağlıkla bebişlerine kavuşan varmı tek olmadığımı bilmem rahatlatır şimdi az az olucak şekilde yine lekelenme tarzında iki günde bazen günde baEn üç günde bi oluyo herşeyin hayırlısı olsun sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah 🙏🏻