Kızlar günaydın. Bu kategoride yazmak için ne kadar dualar ettim bilemezsiniz. Uzun zamandır deniyoruz ama bir türlü gebelik oluşmuyordu. Bu ayda adetim 5 gün gecikti ama yine olmayacak diye umursamadım. Doktora hormonlar için gittiğimde geciktiğini duyunca test yapalım dedi. Bu ay hiç beklemedik şekilde gebe olduğumu öğrendim. 5 gün gecikme vardı beta 2505 çıkmış. İki gün sonra tekrar kan ver dedi. Kese olayı ne zaman netleşir. Keseyi görmeden umutlanmakta istemiyorum. Bu zamanların hayalini çok kurdum üzülmek istemiyorum 😔