Sedefffff Bursa Büyükşehir Belediyesi yenidoğan paketi içeriği bu şekilde başvurum onaylandı gönderdiler
KonuMankeni Sedefffff ne zaman başvurmuştunuz acaba? Geç geliyor diyorlar o yüzden nisanda doğacak bebepim ama ben ocakta doğdu diye işaretledim mecbur bir sorun olur mu bilmiyorum 😀
Merveahu Doğduktan sonra başvuruluyor diye duymuştum ama nasıl yapılıyor bilgi verir misiniz rica etsem
Zeynep1103 Kizlar bursa buyuk sehir belediyesinin saydasina girip hosgeldin bebek yazarak formu doldurabilirsiniz ama dogumdan sonra yapiliyo ileri tarhi secemiyosunuz dogum tarihi icin
zeynosumm16___ Ben de hamileyken arayıp sormuştum onlar da şuan olmaz yaşayan bir doğumunuzun olmasi gerekiyor demişlerdi . Nasipse cuma günü doğum yapacağım o zaman arayıp haber vericem 🥰