Komşum bugün eskiden hamile olduğunu 6. Ayında tesadüfen öğrendiğini söyledi hiç anlamadın mı regl olmadın falan diyince hayır her ay regl oluyordum dedi karnı büyümüş hareket ediyormuş bebek öyle doktora gitmiş tesadüfen öğrenmiş hiç inandırıcı gelmedi sizce var mı böyle birşey