Anneler ve anne adayları sevgili hamişler, bebişler için günlük tutuyor musunuz?
Tutanlar ne şekilde ilerliyorsunuz, aklınıza geldikçe mi yazıyorsunuz, yoksa önemli anları, durumları mı kaydediyorsunuz?
Ben gebelikte başlamıştım, daha sık yaziyordum o zaman, bebişin doğumundan sonra istediğim gibi yazamadım, o enerji ve boş vakti bulmak zor oluyor 🤭 Yine oğlumun bir gün büyüyüp yazdıklarımı okuyacağı fikri beni çok heyecanlandırıyor 🤗 Siz de durumlar nasıl ?