İyi günler 39+5 olduk bir haftadır oturup kalkarken özellikle sabahları öğlenleri uykunmak için yataktan kalkarken karnimda kasıklarım da vajinamda iç bacaklarım da acayip bir ağrı oluyor hatta yürümek istediğim zaman adımlarımı bile zar zor ata biliyorum ayaklarım bir haftadır acayip şişti ayakta fazla da duramıyorum belim ağrıyor ama oturduğum zaman da kalkmak isgence gibi doktorum normal dedi ama böyle bir durum yaşayan varmı