Benim ilk bebeğim tüp bebekti 5 haftalıkken oluk oluk kanamam olmuştu ilk kahverenkli gelmişti sonra kirmizi kan düşük önleyici iğne fitil falan kullanıyordum lavoba hariç yerimden kalkmadim ilk 3 ayda 4 kez falan kanamam oldu ama diğerleri çok azdi ilk 3 ay ignelere devam ettim 🙏 çok şükür doğdu 16 aylık olmak üzere tüp bebekte kanamaya çok sık rastladigini soylemisti bir doktorum için rahat olsun ama doktorunu bilgilendir düşük önleyici falan verir 🙏🙏