Melo_mom1 doktorum İrem yanmaz dı, gayette iyi bir doktordu doğumda ve doğum öncesi çok iyi bir şekilde davrandılar yardımcı olmak için ellerindeki her imkanı kullandılar. Ben suda doğum yapabileceğimi söyledim onlar seve seve kabul ettiler ve tüm şartları bana uygun hale getirdiler. Suyun sıcaklığını benim istediğim gibi, radyoyu benim istediğim gibi açtılar. Işıkları ona göre ayarladılar sırf kendimi rahat hissetmem için. Dikiş kısmına gelir isek ilk doğumumda biraz fazla dikiş olmuştu çünkü oğlumun boynunda 4 tur kordon vardı. Zor bir doğum olmuştu. Ama ikinci doğumda bir dikişim var. Kendinizi korku durumuna düşürmekten ziyade sürecin tadını çıkarmaya adayın. İlk doğumda korku dolu gitmiştim ikinci doğumda ise nefes egzersizleri çalıştım, sancıyı oldukça azalttı. Sağlıkla kucağınıza alın inşaallah