Baran3535_ Enisecik 26 haftalik olduk kızımı uyuttum oğlum suan tekme attığı ucin bide öyle böyle değil uyuyamıyorum
ArasMom__ Enisecik yatağa girdiğim gibi hiç durmuyor özellikle sol tarafıma uzanınca şimdide hareketleri hissediyorum. Sizler nasılsınız
Enisecik Hayalimkizim Allahın izniyle yolundadır hersey kuzum sakin ol maşallah 🧿 diğer bebekler nasıl
zeynosileannis Enisecik 38+4 ama doktor her an doğabilir hatta istersen yatirayim dedi 4 gün önce bekliyoruz 😊
zeynosileannis Enisecik minik minik oluyor ağrılar sancı gelmedi henüz açılmada em son yoktu ama nişanım geldi büyük ihtimalle açılmada başlamıştır ikinci bebeğim olacak çok heyecanlıyım
Hayalimkizim Enisecik ikiside bol kusmalı geçmişti 🫠 ikiside sezeryandı doğumdan korkum yokta bu taramalar ultrasonlar her gebelikteki gibi stres yaratıyor 🥰
Enisecik Baran3535_ bende onu bekledim bazen. Panik oluyorum hareket etmeyince normal mi ilk gebeliğim
Enisecik ArasMom__ bende nasıl olayım biraz başım ağrıyordu uyumuşum . Bebek hareket etsin diye bekledim beklerken yazayom dedim panik oldumda Kaçıncı haftadasınız
gecegunduz Enisecik iyi gidiyor 24.haftaya giriş yapacazz İnşallah😘 ama karın büyüdükçe sanki daha da zorlaşıyor gibiiiii 😬2. Gebeliğim bu bir prensesim var 3 yaş olacak ,birde oğlum olacakmış 😇